Selasa, 16 Maret 2010

MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKE-IES!

Doe maar 10 bieries en een stollie met ijs
Die biertjes zijn voor Twan en Willy
En die stollie is voor mij
(Lekker lekkahh)
Fok it we hebben de tijd dus doe nog
maar 10 biertjes en een stollie voor my
Want geef me 1 of 2 stollie`s en ik word helemaal leip
En geef me 3 of 4 stollie`s en dan ben je me kwijt
Ik word echt gezellig na een stollie of 6
Dus laat het ijs maar zitten en kom hier met die fles!
Ik sta te draaien in de discotheek
Terwijl ik niet hoef te draaien in de discotheek
Ik hoef niet te draaien in de discotheek
En toch sta ik te draaien in de discotheek
Sorry, zei ik nou 2 keer het zelfde?
Dat komt door de drank dat kan ik niet helpen
Ik heb genoeg gehad maar fok dat
GAAN WE LEKKER BIERTJE ZUIPEH HIER?

Refrein
Je moet niet zitten aan me nike-ies
Je moet niet zitten aan me nike-ies
Je moet niet zitten aan me nike-ies
Je moet niet zitten aan me nike-ies

Je moet niet zitten aan me nike-ies
( je moet niet zitten aan me nike-ies)
Je moet niet zitten aan me nike-ies
( je moet niet zitten aan me nike-ies)
Je moet niet zitten aan me nike-ies
( je moet niet zitten aan me nike-ies)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar